pondělí 7. září 2020

19. Moravský Bikemaraton v Leštině.

 22. srpna jsem měl odstartovat do závodu Okolo republiky 1400, ale týden před tím mě něco otrávilo a trápily mě zažívací potíže nebývalého rozsahu. Ještě v den startu se můj jídelníček skládal z rohlíků a vařených brambor s mrkví. Byla to pro mě katastrofa. Po podobných závodech jsem pokukoval již několik let a tak se dá říct, že šlo nejen o vrchol sezóny, ale posledních několika sezón. Každopádně tato výzva zůstává otevřená do příštího roku...


Brníčko

Všechno zlé je k něčemu dobré a já se tak v klidu mohl už po devatenácté zúčastnit Moravského bajkamaratonu v Leštině. Vzhledem k půstu, který jsem nedobrovolně držel a tréninkovému výpadku jsem letos zvolil jen 50km trasu a neměl žádná očekávání.

Před startem.

Noční déšť velice vydatně zkropil trať a tak hlavně v úseku přes Bradlo byla nejtěžší v historii. Za Dubickem se opět dostavila krize, ale i přes to všechno musím být s výsledným časem 2h:19m:13,2s a 53. místem ze 149 spokojený. Jen velká škoda, že úbytek závodníků je rok od roku větší a větší... 

Rohle

Poslední sjezd


Žádné komentáře:

Okomentovat