středa 6. října 2021

20. Moravský Bikemaraton


Vzhledem k tomu, jak rychle jsem zvládl kratší verzi Okolo republiky, nezbylo mi nic jiného, než po dvacáté nastoupit na start Moravského Bikemaratonu v Leštině. Kdysi jsem si počítal, kolik km mám najeto měsíc před Leštinou, a když tam bylo přes 500 km, byl jsem v klidu. Říkal jsem si, jo, letos mám fakt najeto, letos to půjde. Rekord jsem měl v roce 2008 – 737 km. Letos jsem měl najeto 1007 km. Za týden. Za měsíc 2199 km. Když nic jinýho, tak ty ultrazávody jsou solidní trénink.


Protože jsem se po návratu z Okolo republiky jen povaloval doma a na otočku zajel do Zábřeha, zůstal jsem u startu na 50 km trase. Počasí bylo trochu pod mrakem a celých 50 km se mi jelo docela na pohodu. Na zhruba 37 km jsem se zamyslel, kolik mám do cíle. Aha, necelých 10 km. Příjemná změna proti těm desítkám až stovkám, který jsem řešil před pár dny. V technice jsem se necítil úplně komfortně, ale jinak nedošlo ani na náznak krize. Takže 54. místo ze 167 v čase 2:14:04 je taková moje klasika. No a za rok po jednadvacáté, ach jo...

20x na startu...

https://www.strava.com/activities/5867985416


Žádné komentáře:

Okomentovat