neděle 5. srpna 2018

První půlka roku...

...utekla jak voda a je třeba doplnit můj hodně zanedbaný blog.

27.1.2018 Alleycat Bjkzl+BKB Brno

Na mém prvním zimním a brněnském alleycatu jsem neexperimentoval a celou dobu spoléhal na navigaci místního kamaráda Vojty. Ale nejen nám se podařilo při hledání posledního checkpointu dojet skoro až do Vídně. I tak z toho nakonec bylo "oficiálně" krásné 16. místo z 33...




17.4.2018 UrbanBajkRejs Olomouc

V Olomouci se objevila nová parta cyklo nadšenců a kromě vyjížděk uspořádala i odpolední alleycat. Žádný úkoly, kleštičky jak na správným orienťáku a pro mě třetí místo po urputném spurtu...




21.4.2018 Cyklón Šumperk

Náš šumperský Cyklón se vrátil do obvyklého dubnového termínu a ke klasickému stylu. To znamená nějaký ty poťouchlý úkoly, překvapení a hodně punková organizace. Ale myslím, že opět byli všichni spokojeni a já si to pěkně odseděl u registrace a na checkpointu...








9.5.2018 Leznickéé Hóópan Lesnice

Můj první xc závod na single speedu se odehrál na "domácí trati" v Lesnici. Kopce se během těch tří kol pěkně prodlužovali a výběhy pěkně zajídali. Ale zvládl jsem to v obvyklém umístění na chvostu startovního pole. 25. místo z 32...


2.6.2018 Silniční časovka Skřítek I. Sobotín

Tohle byla velká premiéra. Že někdy pojedu silniční závod, bych nečekal. Ale mírný sklon stoupání na Skřítek a tréninkový výjezd v čase 38min mě utvrdili v přesvědčení, že je potřeba to změnit.V závodě mě navíc kupředu hnala skutečnost, že mě nedojel žádný ze závodníků startujících za mnou, ale naopak jsem dojel tři jezdce, kteří vyjeli přede mnou. Výsledný čas 34min:37s a 48. místo z 93 celkově, považuju za velký úspěch...


Žádné komentáře:

Okomentovat