neděle 10. května 2020

Časovka Tvrdkoffline 2020

Letos je všechno všude jinak, každý plán se už x-krát změnil a cyklistické závody se zatím postupně odkládají a ruší. Vedle toho se nám tu, ale rozmáhá trend různých offline závodů a individuálních výzev. A to já mám rád.



Jako první jsem odjel časovku Tvrdkoffline 2020. Trať z Dolní Libiny do Tvrdkova jezdím většinou dolů a tak bylo na čase dát si ji podruhé v životě nahoru. Poprvé to bylo někdy na začátku mé bajkerské kariéry v roce 2000, když jsme s kamarádem vyrazili na Rešovské vodopády. Tenkrát jsme se na našich MTB trápili snad hodinu a půl. Letos jsem vyrazil na fixce a těch 10,29 km s převýšením 364 m a průměrným sklonem 4,1 % jsem dal za 29m:50s. Kopec je to úžasnej.



První zaváděcí 3 km od restaurace Na rozcestí k odbočce na Oskavu vedou po rovině s docela rozbitým asfaltem, ale po tom co odbočíme doprava čeká nás asi 2 roky starej asfalt a taky 7 km s plus mínus konstantním sklonem kolem 5%. Napřed mineme dvě odbočky do Břevence a pak nás čeká série prvních šesti serpentin. Potom cesta opouští lesní stín a před námi je první táhlý úsek skrz pastviny. V půlce v dalších dvou serpentinách se raději nedívejte nad sebe, protože závěrečná serpentina odsud vypadá opravdu nekonečně daleko a vysoko. Po krátkém úseku ve stínu stromů musíme překonat dvě nekonečné rovinky, které nás přivedou k metě 2 km do cíle a posledním dvěma serpentinám. Zde už jsem začínal šlapat tak trochu na morál a závěrečný kilometr ke kravínu si vážně moc užil. Odsud k cíli u cedule Tvrdkov to naštěstí je po rovině a snad i z kopce, takže jsem se vybičoval k něčemu co by se dalo nazvat cílovým spurtem a bylo to.


Od 1. května do 9. května se tohoto offline závodu zúčastnilo 25 cyklistů a cyklistek. Můj čas stačil na 14. místo celkově se ztrátou 7m:25s na vítěze. Já jsem hlavně spokojen s časem pod půl hodiny a z toho plynoucím průměrem 20,7 km/h...


Žádné komentáře:

Okomentovat