úterý 7. července 2020

Solo Challenge Cup - Ve stopách Rampušáka

6. června jsem se zapojil do Solo Challenge Cupu, který pořádá Ultra-bike.cz. Přihlásil jsem se na 5 tras a jako první si vybral jedinou, kterou jsem byl schopný zvládnout za jeden den. I tak to znamenalo vstát neuvěřitelně brzy, po půl šesté vyrazit do Hněvkova a tam začít sledovat trasu, která mě vedla přes Bozéňov, Mírov, Rychnov na Moravě, Lázek, Sázavské údolí, Bukovou horu, omylem i Červenovodské sedlo, Písařov, Janoušov, Horní Studénky, Drozdov a Růžové údolí zpátky do Hněvkova. Celou předepsanou trasu jsem nedodržel, několikrát jsem bloudil, zkracoval i prodlužoval. Užil si spousty bláta po pátečních deštích, spousty nádherných výhledů a hlavně spoustu samoty v těchto turisty příliš nevyhledávaných končinách. Byl to nářez a i s desetiminutovou penalizací za nedodržení trasy jsem těch mých 163,29 km a 3755 m převýšení zvládl za 13h:10m:19s. No a za celý den jsem s transportem do a z Hněvkova najel 206,89 km za 15h:13m a to je můj osobák.

6:33 Hněvkov start

8:01 Mírov

9:19 Cestou necestou, polem nepolem u Třebářova

11:48 Lázek

14:43 nad Čenkovicemi

14:58 Buková hora

19:40 Hněvkov, cíl

Žádné komentáře:

Okomentovat