sobota 13. června 2015

Tropický sobotní odpoledne.

Původně plánovanou cestu na Bikepunx Alleycat do Prahy, jsem zrušil někdy v noci mezi druhou a třetí hodinou, když jsem šel spát. U pozdní snídaně jsem vymyslel "pohodovou" trasu na sobotní odpoledne, ale díky tropickým teplotám a hlavně rozbité asfaltce v první třetině stoupání z Vysokého Potoka k Severomoravské chatě se z toho stal boj o přežití. Ale přežil jsem. Návrat probíhal v podmračeném dusnu a pršet naštěstí začalo, až když jsem byl doma...
Bratrušov - Kopřivná.

Kopřivná.

Kopřivná - Hanušovice.

Kopřivná - Hanušovice.

Vysoký Potok - Severomoravská chata.

Vysoký Potok - Severomoravská chata.

Kralický Sněžník.

Svatá Trojice.

13.6.2015 65km, 4h:25m:43s, převýšení 1777m, průměrná rychlost 14,7km/h.

Žádné komentáře:

Okomentovat