neděle 8. května 2016

Author Šela Marathon.

Letos do sebe vše zapadlo. Perfektní počasí, téměř suchá 97km dlouhá trasa mistrovství ČR a moje "skvělá" forma. Takže jsem položil základ cyklistickému opálení, poprvé sjel obávaný technický trail "Jelení chodník" a nepostihla mě žádná vážná krize a dokonce ani křeče v závěrečném výšlapu na Helfštýn. Výsledný čas 6:09:02,4 je o 17 minut lepší než ten loňský na trase o 4 km kratší. Závěrečný spurt o 418. místo s "neznámým" bajkerem, který skončil na desetinu sekundy stejným časem, je pak už opravdovou třešničkou na dortu...


V Lipníku nad Bečvou mají nábřeží Járy Cimrmana...

Jaroslav Kulhavý

Soustředění...

Start elity.

Cíl. Můj útok přišel moc brzy...

...tak jsem musel bojovat až do posledních metrů...

Žádnou zkratku jsem nenašel...:)
Kompletní výsledky zde

Žádné komentáře:

Okomentovat