neděle 17. července 2016

Šumperk - Karlovy Vary - Šumperk 2. část.

Středa 6. července.

Kamenný pastýř. Při západu slunce u menhiru potkávám pár z Litoměřic, který zde provádí takový malý rituál, aby kamenu nebylo smutno. Já se prý mám těšit na klidnou noc, která naplní nejen prázdnou duši mého kola...:)


Místo je to určitě zajímavé, ale má noc moc klidná nebyla, rušil mě vítr, přeháňka, kočka i opilci. Východ slunce, ale stál za to...



I když jsem se moc nevyspal, oprava kola se zdařila a já mohl pokračovat...


Panenský Týnec. Nedostavěný gotický chrám.


Místo, které prý vyzařuje léčivou energii.


Dlouhodobý pobyt zde prý navozuje dobrou náladu.


Legenda také říká, že se zde nachází ostatky sv. Anežky České.



Kříž u Smolnice.


Louny.


Louny.


Chmel kam se podíváš.


Dokonce i na náměstí v Žatci.


Nechranice. Nejdelší sypaná přehradní hráz ve střední Evropě (3280 m).



Na Nechranicích jsou prý jen surfaři a rybáři. Ti ostatní jsou tam omylem, což souhlasí...:)



Čtvrtý den byl relaxační, takže jen 64 km...:)


Elektrárna Tušimice.


Kafe před startem...




Bezpečnostní přeliv.



Důl Nástup u Chomutova.


Kadaň.


Kadaň - nábřeží Maxipsa Fíka.


Kadaň - nábřeží Maxipsa Fíka.


Kadaň - nábřeží Maxipsa Fíka. Asi nejzajímavější cyklostezka...


Dřevěný most přes Ohři v Radošově.


Dřevěný most přes Ohři v Radošově.


Radošov.


Kyselka. Přímo u zdroje...


Kyselka.


Karlovy Vary.


Červený koberec. Karlovy Vary.



Karel IV. z písku.


Jelení skok.



Rolls Royce Silver Wraith.


V Puppu bylo plno...


Tak jsem si našel lepší hotel...:)
Pátý den Nechranice - Karlovy Vary - Doupovské hory 99 km.

1 komentář: